ספא מדריך אתרי ספא של ישראל - חווית ספא שמתחילה כאן
        חיפוש מתקדם »
ספא
ספא
המלצותברוכים הבאים למדריך אתרי הספא של ישראל   -   ספא במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב   -   ספא בראשון לציון   -   מלון ספא האוס בראשון לציון   -   מלון ספא האוס בפתח תקווה   -   ספא עין גדי בים המלח   -   ספא ממילא בירושלים
ספאחבילות ספאאתרי ספאספא זוגיספא בתל אביבספא בצפוןספא במרכזספא מול היםטיפולי ספאעיסוי
אתה נמצא ב: ספא > מגזין ספא > כתבות ספא > למה מתחמי ספא הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות

קטגוריות

ספא מסיבת רווקות
ספא
סוויטה רומנטית

בתי ספא בישראל
בתי ספא בצפון

 
בתי ספא בשרון

 
בתי ספא בתל אביב

 
בתי ספא במרכז

 
בתי ספא בירושלים

 
בתי ספא בשפלה

 
בתי ספא בדרום

טיפולי ספא
טיפולים בספא

 
טיפולי ספא מיוחדים

 
טיפולי ספא קלאסים

כתבות ספא
פינוק בספא

 
ספא מגזין

 
מושגי ספא

עיסוי
בתי ספא נגישים
ספא נגיש בצפון

חדשות ספא
ספא מול הים


מחפשים ספא מפנק?
מלא את הטופס וקבל 3 הצעות מיוחדות
קוד אבטחה:

למה מתחמי ספא הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות

בימינו, כדי שחופשה תיחשב לחופשה איכותית היא חייבת לכלול מתקנים וטיפולי ספא איכותיים. הציבור בארץ כבר לא מסתפק בבילוי באתר אירוח יוקרתי, הוא גם רוצה ליהנות מחבילת ספא מפנקת הכוללת פינוקים נוספים.

בכל מתחם אירוח יוקרתי יש מתקני ספא מפנקים

בשנים האחרונות הפכו מתקני וטיפולי ספא לחלק בלתי נפרד מחוויית הנופש של הציבור הישראלי. אין היום להגיע לאתר אירוח, בין אם זהו בית מלון, צימר, מתחם וילות וכדומה בלי שבתכנית האירוח לא יהיה לפחות טיפול ספא אחד, מתקן ג'קוזי, חדרי סאונה, חדר כושר וכדומה. אנשים מגיעים לחופשות שלהם לא רק עם בגדי ים בתיק, אלא גם עם בגדי ספורט ותכנית טיפולי ספא מפורטת.

השינוי בתפיסת חבילות הנופש בידי הציבור בארץ לא נעלם מעיניהם של יזמים ובעלי אתרי אירוח והם מקפידים שבכל מתחם אירוח יהיו מתקני ספא משוכללים ברמות תחזוקה וניקיון גבוהות. המתקנים לצד תנאי אירוח גבוהים, מהווים מוקדי משיכה עבור אורחים שמגיעים מכל רחבי הארץ, במיוחד אם אתרי האירוח הצליחו ליצור לעצמם מוניטין של מי שמספקים שירותי ספא ברמה גבוהה.

מה עוד מצפים האורחים מאתרי אירוח איכותיים

הצפת הארץ באתרי אירוח, רובם ברמה גבוהה, הובילה למצב שבו הלקוח הישראלי אינו מוכן להתפשר על פחות ממצוין. כלומר, אתר אירוח שרוצה להמשיך ולהתקיים עם תפוסה מלאה בקיץ וכמעט מלאה בעונות האחרות, צריך לספק לאורחים תנאי אירוח מעולים, ולא פחות מזה. מתקני וטיפולי ספא ברמה גבוהה לא יספיקו כדי להחזיר את האורחים לביקור נוסף באתר, ובטח שלא יספיקו כדי שהאורחים ירשמו חוות דעת חיוביות באתר האינטרנט או יספרו לחברים על תנאי האירוח המצוינים שהאתר הציע להם בעת שהותם.

לא חייבים להישאר כל היום באתר האירוח, צאו לטייל

אין כמו חופשת ספא באתר אירוח מצוין כדי לשלב טיולים וביקורים בסביבה. בין הטיפולים, אתם יכולים לטייל בסביבת האתר, במיוחד אם זה מקום שאתם לא מרבים להגיע אליו וכמעט ולא יוצא לכם לטייל בסביבה. בחירה של אתר אירוח שיש בקרבתו אתרים היסטוריים ותיירותיים תעשיר את הביקור שלכם בחוויות נוספות ושידרגו את חווית הנופש שלכם באופן משמעותי.

רוצים עוד מאמרים וכתבות בתחום הספא?

הגיע ה-10 לחודש, ולצד השמחה שהמשכורת נכנסה לבנק, אתם חשים את העייפות של החודשים האחרונים. בדמיון אתם רואים את חופשת הקיץ הרחוקה ומתפללים שהיא כבר תגיע. אבל למה לחכות לקיץ? צאו עכשיו לחופשת ספא מפנקת ותגיעו לחופשת הקיץ רעננים ומוכנים לעוד... להמשך הכתבה איך טיפולי ספא תורמים לתחושה הכללית לחצו כאן.

למרות שקיימת נטייה להלל את אזור מרכז הארץ, אסור לשכוח שהמרכז של מדינת ישראל נמצא בעיר הבירה הנצחית – ירושלים. כיצד זה משפיע על המאפיינים של מקומות ספא שונים? למעשה, ירושלים עצמה מהווה שטח גדול יותר מאשר המרכז, ובגלל שפזורים בה אינספור מקומות המיועדים לתיירים, ניתן למצוא גם מגוון רחב ביותר... להמשך הכתבה מבחר בתי ספא בירושלים לחצו כאן.

הדפס עמוד שלח לחבר
תגובות באתר: (0)  
הוספת תגובה / חוות דעת:

שם: נושא / כותרת:
תוכן התגובה:
* קוד אבטחה:
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

תגובות / חוות דעת
אין תגובות לעמוד זה
חבילות
חבילות ספא
חבילות ספא בצפון
חבילות ספא בתל אביב
חבילות ספא במרכז
חבילות ספא בשפלה
חבילות ספא בדרום
חבילות ספא בשרון
ערים בישראל
ספא בירושלים
ספא בראשון לציון
ספא בתל אביב
ספא בחיפה
ספא בהרצליה
ספא ברחובות
ספא באילת
אזורים בישראל
ספא בצפון
ספא בירושלים
ספא בים המלח
ספא בשפלה
ספא בדרום
באר שבע
נגב
ספא באילת
מגזין
מישור החוף
שרון
תל אביב
גוש דן
שפלה
צפון הארץ
ספא בחיפה
ספא בכרמל
ספא בגליל המערבי
ספא בטבריה
ספא בגולן
ספא בגליל
שירותים נוספים
מגזין ספא
בלוגים
רוצה לפרסם במדריך?
כל הזכויות שמורות ל spa.co.il (C) 2005 אתר הספא של ישראל WiseGroup בניית אתרים