ספא מדריך אתרי ספא של ישראל - חווית ספא שמתחילה כאן
        חיפוש מתקדם »
ספא
המלצותברוכים הבאים למדריך אתרי הספא של ישראל   -   ספא במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב   -   ספא בראשון לציון   -   מלון ספא האוס בראשון לציון   -   מלון ספא האוס בפתח תקווה   -   ספא עין גדי בים המלח   -   ספא ממילא בירושלים   -   חברים יקרים ! בואו להנות ממחירים שווים בבתי הספא, הנאה ופינוק בחבילות ספא מדהימות ואיכותיות !
ספאחבילות ספאאתרי ספאספא זוגיספא בתל אביבספא בצפוןספא במרכזספא מול היםטיפולי ספאעיסוי
אתה נמצא ב: ספא > מגזין ספא > בתי ספא בשרון > ספא פטיט פרובאנס - חוויה קסומה בשרון

קטגוריות

קוד אבטחה:

ספא פטיט פרובאנס - חוויה קסומה בשרון

ספא פטיט פרובאנס - ספא זוגי רומנטי

במושב ינוב, בלב השרון ובמרחק נסיעה קצר מהמרכז הלוהט מצוי לו ספא בוטיק מרגש בסגנון צרפתי הנקרא ספא פטיט פרובאנס, ובעברית, ספא פרובאנס הקטנה. אולם, ספא פטיט פרובאנס אינו קטן כל כך. למעשה, יחסית להיותו ספא בשרון הוא רחב ידיים ומגוון.

מתחם יושב על לא פחות מעשרה דונם הכוללים בריכה חצי אולימפית, דק שיזוף גדול, סאונה בעיצוב של חבית יין, חדר טיפולים משוכלל וגינה הכוללת צמחי תבלין ריחניים ועצי פרי מכל הסוגים.

יחד עם זאת, האוירה במקום היא אינטימית ודיסקרטית והאורחים מרגישים כי הם חווים חוויה פרטית וייחודית להם. זהו ספא בוטיק יוקרתי הצמוד למלון פרובאנס הידוע באיכות האירוח, מהגבוהות ביותר בישראל.

טיפולי ספא

תפריט העיסויים שמציע ספא פטיט פרובאנס הוא מגוון אם כי סטנדרטי: עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שוודי, עיסוי בארבע ידיים ועיסוי ספא פטיט פרובאנס ספיישל הכולל טכניקות שונות ומגוונות. בנוסף, מציע הספא גם עיסוי בטכניקות מיוחדות המתאימות לספורטאים, עיסוי לנשים הרות ועיסוי בקונכיות חמות.

אך הלהיט האמיתי של ספא פטיט פרובאנס הוא בריכת דגי הפדיקור הממוקמת בחצר המתחם. דגים אלה עושים באופן טבעי את מה שפדיקוריסטית מקצועית עושה עם מכשירים. הם אוכלים את העור היבש שמתפתח מסביב לאצבעות הרגליים ובכך, מחדשים את העור וגורמים לו להיראות בריא ויפה.

החבילות שמציע הספא מתחילות משעתיים של פינוק ועד יום שלם. הן כוללות עיסוי למשך שעה, שימוש מלא במתקני הספא, שתייה חמה וקרה וארוחת בוקר או בראנץ.

חצי יום חלום

אין ספק כי הכניסה למתחם ספא פטיט פרובאנס מעבירה את האורח ישר לתחום אחר, שקט יותר, יפה יותר, צרפתי יותר. כשנכנסנו למתחם ענק, אני ובן זוגי, הרגשנו כאילו אנחנו באמת נמצאים בפרובאנס, בין עצי פרי, צמחי תבלין משכרים ועיצוב פשוט המבוסס על טהרת העץ.

בתחילה התרגענו לנו בנוחות על דק השיזוף ואכלנו ארוחת בוקר טעימה ומושקעת. צוות המקום היה אדיב ועשה הכל כדי שנרגיש בנוח ובפרטיות. לאחר שאכלנו ושבענו קפצנו לבריכה להשתכשכות של בוקר. המים היו בטמפרטורה מושלמת ולאחר כמה בריכות טובות קיבלנו אנרגיה והתחלנו לחוש כאילו אנחנו בחופש של ממש.

לאחר הבריכה נכנסנו לעיסוי ספא פרובאנס ספיישל ובמשך שעה מתחו אותנו, לחצו עלינו ומיששו אותנו עד שכל הלחץ הטמון בגוף שיושב כל היום כפוף ודחוס במשרד השתחרר ויכולנו לזהות כי הדם אכן זורם, הגב משוחרר והצוואר עומד זקוף.

לאחר העיסוי יצאנו החוצה לעוד השתכשכות וסאונה יבשה במתקן דמוי חבית יין שנתן לנו הרגשה מיוחדת ונעימה. לפני הבראנץ' המצוין טבלנו את רגלנו בבריכת דגי הפדיקר ותוך כדי פרצי צחוק ספונטאניים גם חידשנו את העור היבש בכפות הרגליים. בריכת דגי פדיקור היא באמת חוויה ייחודית ומשעשעת המומלצת לכל אחד.

חזרנו למרכז הלוהט נינוחים, בריאים ומחוזקים. פרובאנס במרחק חצי שעה מתל אביב.